poniedziałek, 13 sierpnia 2007

Klient w wersji 0.4

Przez ostatnie dwa dni dłubałem trochę w oprogramowaniu projektu, głównie od strony serwerowej.
'Protokół' klient-serwer nieco się zmienił, w związku z czym serwer odrzuca połączenia od wszystkich wersji klienta poniżej 0.4. Ponadto w klientach poniżej 0.4 brakuje drugiej wersji enigmy, co trochę negatywnie odbija się na obliczeniach, zmieniając proporcje między liczbą restartów dla obu sposobów szukania pierwszych par steckera.

'Widoczne' zmiany po stronie serwera to głównie kosmetyka - przeglądarka wyników pokazuje teraz średnią liczbę restartów dla każdego tekstu, dzięki czemu można mniej więcej ocenić postępy.
Zostało udowodnione, że dla opornych tekstów konieczna do złamania liczba restartów może sięgać 10,000 (słownie: dziesięć tysięcy %-)). Poza tym sama przeglądarka działa szybciej.

Zmiany po stronie klienta: nadal ten sam skrypt, napisany 'na kolanie' z paroma poprawkami + druga aplikacja. Źródła dostępne na stronie razem ze źródłami obu aplikacji (oryginalnym i przerobionym). Skrypt można skompilować do .exe autoitem, obie aplikacje jakimś kompilatorem C/C++, dołączone są projekty DevCPP.

Brak komentarzy: